לוגו הוא חלק חשוב מזהות העסק / החברה, הוא הסמל המסחרי של העסק / החברה.
הלוגו מביע חזון, ערכים ואופי של העסק / החברה.
הלוגו יכול להיות בנוי מאלמנט גרפי, טקסט או משילוב של אלמנט גרפי וטקסט.
חשוב מאוד לעצב את הלוגו בקפידה, הלוגו צריך להיות קליט, תמציתי, שמשדר מסר ללקוח והכי חשוב להשאיר חותם בזכרון של קהל הייעד שלנו.
הלוגו מופיע על כל המיתוג העסקי של העסק: כרטיס הביקור, נייר מכתבים, אתר אינטרנט, פולדרים, פליירים, קטלוגים, מוצרי פרסום, פוסטרים, לוחות שנה, ועוד
אז למה חשוב לשים לב כשמעצבים לוגו:

* שיהיה קונספט מאחורי עיצוב הלוגו
* שהלוגו יהיה יחודי ומותאם לאופי העסק / החברה
* שהלוגו לא יהיה רק יפה, אלא ישדר מסר ויהיה קליט
* שהלוגו הפונטים והאלמטים (אם קיים) ישדרו שפה אחידה ואמינה.
* שהצבעוניות של הלוגו תתאים למיתוג החברה, שלא יהיה מקושקש אם לא צריך
(לדוגמה: משרד עורכי דין צריך צבעים קלאסיים ופונט נקי ולא מקושקש מידי–  שמשדר רצינות, לעומת לוגו לליצן שיהיה צבעוני עם פונט חופשי)
* צריך לוודא שהלוגו ייראה טוב גם כשהוא קטן (ניירת מכתבים ומוצרי פרסום קטנים) וגם בצבעי שחור לבן (לשליחת פקסים ובהפקות באופסט בצבע אחדכשיש צבע אחד זה מוזיל משמעותית את העלויות בבתי הדפוס)

פתחתם עסק? רוצים לחדש את הלוגו?
דברו איתי 03-5515110

והכי חשוב שיהיה לכם המון הצלחה בעסק החדש!

דוגמאות ללוגואים שעוצבו בסטודיו


אחרי שסיימנו עם העיצוב, חלק בלתי נפרד מהשירות היינו לדאוג שהקובץ שהפקנו ייצא להפקה בצורה הטובה והמדויקת ביותר.

ישנה חשיבות מכרעת בצורה שבה מעבירים את הקובץ לדפוס, זה תורם לדיוק ומהירות ההפקה.

קיימות 2 שיטות עיקריות של הדפסות: הדפסה בדפוס דיגיטלי או הדפסה בדפוס באופסט.
לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה וכמובן שלכל שיטה יש דרישה שונה לקבלת קובץ להפקה.
ולשם כך אני פה, על מנת לדאוג שהקובץ יוגש ויופק כראוי. יש לי ניסיון רבמעל 18 שנה בתחום.

מושגים בהבאה לדפוס:

דפוס אופסט
דפוס דיגטלי
אינדיגו
צלבי חיתוך
בלייד
הפרדת צבעים
קובץ סגור/סגירת קובץ
rgb
cmky
dpi

pdf

פורמטים של קבצים eps /tiff/jgp/pdf/ai/psd

גימורים:
הטבעה
שטנס
הבלטה
חיתוך צורני
פינות מעוגלות
למיציה
לכה uv
העתק שמש

המשך קריאה…

כרטיס ביקור– כן הגיע הרגע הזה שכל בעל עסק מחכה. לפגוש פנים לפנים את הלקוח. יש לך המון מה להציע לו. לשכנע אותו שאצלך הוא יהיה מרוצה. אתה מעביר לו את כל המסר.מרשים אותו. אבל כמו תמיד אתה לא בודד בשטח יש מתחרים בשוק. לפני שהוא נפרד ממך אתה שולף את כרטיס הביקור שלך ללקוח– […]